Face control

ALTOMÁN

Ide gyűjtöm össze a városi magasság- és kalandvágyamhoz fűződő történéseket, hogy el ne felejtsem őket az élet hevében.

Vagy ha úgy jobb, Magyarország és Kelet-Európa egyik első urbex (urban explorer) blogját látod.

@: altoman.acelin kukac gmail pont kom.

Fontos: az itt írtak a fantázia szüleményei, elfojtott sci-fi-írói vénám melléktermékei. A képeket Photoshopoltam, vagy az internetről lopkodtam össze. A videókat idegenek küldték nekem ismeretlen e-mailcímekről. Urbexelni ÉLETVESZÉLYES, eszedbe ne jusson!!

Tartalom

-12 méter (1) 10 cm (1) 10 emelet (4) 11 emelet (1) 12 méter (2) 135 méter (2) 14 méter (7) 15 méter (3) 17 méter (3) 1 emelet (2) 20 emelet (1) 20 méter (1) 22 méter (1) 25 emelet (2) 25 méter (1) 29 méter (1) 2 emelet (12) 30 méter (4) 33 méter (1) 39 méter (2) 3d panoráma (1) 3 emelet (4) 40 méter (1) 4 emelet (2) 4 méter (2) 50 méter (1) 56 méter (2) 57 méter (2) 5 emelet (4) 60 méter (2) 65 méter (2) 66 méter (2) 67 méter (1) 6 emelet (9) 6 méter (2) 7 emelet (2) 80 méter (1) 88 méter (1) 8 emelet (1) 8 méter (1) 91 méter (2) ablak (3) ablakmosó (3) alapfokú ipari alpinista tanfolyam (10) állat (2) állat tetem (2) állványzat (1) altomán szótár (1) animgif (3) antennatorony (8) art squat (1) atomerőmű (4) átrium (1) balaton sound (1) beauty (9) belgium (9) belgium epic altomán urbex tour yo (9) beszámoló (65) bevásárlóközpont (3) biztonsági őr (6) breaking/különkiadás (16) buildering (1) bungee jumping (2) bunker (1) canopy (1) chateau (1) christopher nolan (1) craining (1) craning (3) csarnok (2) cső (1) csöves (1) csövezés (1) csővezeték (1) daru (2) doel (1) efott (1) egyetem (1) elegáns (2) elhagyatott (20) erőmű (2) étterem (1) fa (1) fácán (1) falu (1) felfedezés (1) féllegál (14) fesztivál (2) fűtőmű (1) gyár (12) hajó (1) hajóárboc (1) hajótemető (1) híd (2) horror (1) hotel (3) hulla (1) hűtőtorony (1) illegál (36) im (4) im power plant (4) im szénerőmű (4) installáció (1) ipari alpinista (34) irodaház (5) ismeretek (4) kalandpark (1) kastély (4) kémény (1) kirándulás (3) kisváros (1) kollégium (1) köztér (2) külföld (10) külső anyag (5) kutyák (1) lakóház (4) legál (32) légópince (1) lépcsőház (7) libegő (1) luxus (3) madár (1) márvány (1) mászás (1) mélygarázs (1) metró 3 (1) metró 4 (2) metro peep (3) mólólámpa (1) mountex (23) munka (2) munkások (1) művészet (2) nem saját akció (1) okj ipari alpinista tanfolyam (17) óriáskerék (2) összefoglaló (1) őz (1) őzike (1) pályaudvar (2) panel (2) panelház (2) panoráma (30) pillér (1) pláza (3) random object (3) reklámtorony (1) rendőrség (1) resident evil (1) resident evil vii (1) rom (12) sajtó (9) sífelvonó (1) siló (1) sötét (1) sportcsarnok (2) squat (2) stúdió (1) szellemváros (1) szellem város (1) szén (2) szénerőmű (4) szervízfolyosó (1) sziget (1) szikla (1) sziklamászó (1) színpad (1) temető (1) templom (3) tériszony képek (20) tetőzés (26) torony (3) üdülő (1) ufo (1) ugrás (2) urbex (40) urbex tanácsok (8) város (1) vásárcsarnok (2) videó (23) villa (4) visszaemlékezés (3) víztorony (4) vonat (5) vonattemető (3) zene (3) zombik (1) zuhanás (5) Címkefelhő

Finom urbex

Altomán szótár
AlterBudapest: a magyar urbex másik fele
Urbex túrák mindenkinek - BudapestScenes
Urbex nagykanállal
Urban Explorers Network

Itt is láthattad

presztizs_1.png

ujszo_1.png

hvg.jpg

tv2.png

rcko.png

mmm_logo.png

petőfi.jpg

Friss hús! - Achat Premium Hotel Budapest tetőzés

2010.dec.14. 14:40

Helyszín: 1101. Budapest, Hungária körút 5.
Magasság: 7 emelet

Most épült meg ez a 4 csillagos kis házikó; még nem is látható a Google Térképen és a Google Földben. Elvillamosoztam mellette suliba menet, és meglepődve láttam, hogy a bal oldalán egy nagy külső fémlépcső visz fel a legtetejéig, látszólag mindenféle belépési korlátozás nélkül.  Hihetetlennek tűnt, úgyhogy visszafelé jövet direkt figyeltem, és mivel határozottan elkerítetlennek tűnt, leszálltam megnézni. A hotelen 2 biztonsági kamera van: az egyik a bejáratot nézi, a másik pedig pont a fémlépcső előtt felszerelve a parkolót. Ebből kifolyólag a lépcsőfeljárót nem!:) Tehát simán elsétáltam alatta, és elindultam felfelé. Minden emeleten volt egy sötét üvegajtó az épületen, de nem nagyon akartam betekintgetni rajtuk. Ahogy egyre feljebb mentem, azt vártam, hogy mikor ütközök korlátba, de semmi ilyesmi nem történt, hanem egyszercsak felértem a tetőre!

Az annyira tele volt zsúfolva gigászi szellőzőgépekkel és csövekkel, hogy alig lehetett moccanni! A földön kavics és elszórtan lehelyezett kőlapok voltak, mindkettőből az a tipikus "tetős" fajta. A gépek mellett a bal oldalon volt egy kis út, amin el lehetett menni, ha az ember összehúzta magát. Mini vaslépcsők és korlátok segítették a közlekedést, de némelyik olyan keskeny volt, hogy csak oldalazva lehetett rámenni. Aztán egyszercsak egy nagy szellőzőcső, amin már nem akartam átmászni, zsákutcába juttatott. A tetőn bejárt utamat mutatja a következő videó:

Elkövettem azt a mocskosul nagy hibát, hogy a telómon a fényképező még a szokásosnál is szarabb minőségre volt állítva. Így a panorámából is csak ezt sikerült kihozni (kattints valamelyik képre a - kicsivel - nagyobb méretért):

...de azért legalább van!

Enyhén szólva érdekes, hogy ha akarnám, ide felmászkálhatnék és némi barkácsolás után lehurcolhatnám az összes valószínűleg többmilliós gépet (persze én max. a méhbe tudnám eladni). Még jó, hogy én becsületes, tiszta szívű és az íratlan szabályokat betartó urbexer vagyok!:) Amíg fent mászkáltam, a nagy vaslépcső időről időre megzörrent, amivel kicsit megijesztett, de igazából nem volt para az akció. Ziccer volt, és bedobtam! :)

Címkék: videó beszámoló hotel tetőzés féllegál 7 emelet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://altoman.blog.hu/api/trackback/id/tr142515388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása