Face control

ALTOMÁN

Ide gyűjtöm össze a városi magasság- és kalandvágyamhoz fűződő történéseket, hogy el ne felejtsem őket az élet hevében.

Vagy ha úgy jobb, Magyarország és Kelet-Európa egyik első urbex (urban explorer) blogját látod.

@: altoman.acelin kukac gmail pont kom.

Fontos: az itt írtak a fantázia szüleményei, elfojtott sci-fi-írói vénám melléktermékei. A képeket Photoshopoltam, vagy az internetről lopkodtam össze. A videókat idegenek küldték nekem ismeretlen e-mailcímekről. Urbexelni ÉLETVESZÉLYES, eszedbe ne jusson!!

Tartalom

-12 méter (1) 10 cm (1) 10 emelet (4) 11 emelet (1) 12 méter (2) 135 méter (2) 14 méter (7) 15 méter (3) 17 méter (3) 1 emelet (2) 20 emelet (1) 20 méter (1) 22 méter (1) 25 emelet (2) 25 méter (1) 29 méter (1) 2 emelet (12) 30 méter (4) 33 méter (1) 39 méter (2) 3d panoráma (1) 3 emelet (4) 40 méter (1) 4 emelet (2) 4 méter (2) 50 méter (1) 56 méter (2) 57 méter (2) 5 emelet (4) 60 méter (2) 65 méter (2) 66 méter (2) 67 méter (1) 6 emelet (9) 6 méter (2) 7 emelet (2) 80 méter (1) 88 méter (1) 8 emelet (1) 8 méter (1) 91 méter (2) ablak (3) ablakmosó (3) alapfokú ipari alpinista tanfolyam (10) állat (2) állat tetem (2) állványzat (1) altomán szótár (1) animgif (3) antennatorony (8) art squat (1) atomerőmű (4) átrium (1) balaton sound (1) beauty (9) belgium (9) belgium epic altomán urbex tour yo (9) beszámoló (65) bevásárlóközpont (3) biztonsági őr (6) breaking/különkiadás (16) buildering (1) bungee jumping (2) bunker (1) canopy (1) chateau (1) christopher nolan (1) craining (1) craning (3) csarnok (2) cső (1) csöves (1) csövezés (1) csővezeték (1) daru (2) doel (1) efott (1) egyetem (1) elegáns (2) elhagyatott (20) erőmű (2) étterem (1) fa (1) fácán (1) falu (1) felfedezés (1) féllegál (14) fesztivál (2) fűtőmű (1) gyár (12) hajó (1) hajóárboc (1) hajótemető (1) híd (2) horror (1) hotel (3) hulla (1) hűtőtorony (1) illegál (36) im (4) im power plant (4) im szénerőmű (4) installáció (1) ipari alpinista (34) irodaház (5) ismeretek (4) kalandpark (1) kastély (4) kémény (1) kirándulás (3) kisváros (1) kollégium (1) köztér (2) külföld (10) külső anyag (5) kutyák (1) lakóház (4) legál (32) légópince (1) lépcsőház (7) libegő (1) luxus (3) madár (1) márvány (1) mászás (1) mélygarázs (1) metró 3 (1) metró 4 (2) metro peep (3) mólólámpa (1) mountex (23) munka (2) munkások (1) művészet (2) nem saját akció (1) okj ipari alpinista tanfolyam (17) óriáskerék (2) összefoglaló (1) őz (1) őzike (1) pályaudvar (2) panel (2) panelház (2) panoráma (30) pillér (1) pláza (3) random object (3) reklámtorony (1) rendőrség (1) resident evil (1) resident evil vii (1) rom (12) sajtó (9) sífelvonó (1) siló (1) sötét (1) sportcsarnok (2) squat (2) stúdió (1) szellemváros (1) szellem város (1) szén (2) szénerőmű (4) szervízfolyosó (1) sziget (1) szikla (1) sziklamászó (1) színpad (1) temető (1) templom (3) tériszony képek (20) tetőzés (26) torony (3) üdülő (1) ufo (1) ugrás (2) urbex (40) urbex tanácsok (8) város (1) vásárcsarnok (2) videó (23) villa (4) visszaemlékezés (3) víztorony (4) vonat (5) vonattemető (3) zene (3) zombik (1) zuhanás (5) Címkefelhő

Finom urbex

Altomán szótár
AlterBudapest: a magyar urbex másik fele
Urbex túrák mindenkinek - BudapestScenes
Urbex nagykanállal
Urban Explorers Network

Itt is láthattad

presztizs_1.png

ujszo_1.png

hvg.jpg

tv2.png

rcko.png

mmm_logo.png

petőfi.jpg

1. bejegyzés, Reklám7, 2. nap, 1. tetőzés

2010.ápr.20. 20:11

(Azért első tetőzés, mert tervezek visszatérni a tett helyszínére, sőt!)

Helyszín: Corvin II irodaház Kristály Torony épülete (1082 Budapest, Futó u. 43-45.)
Magasság: 6 emelet

Zajlik a Reklámhét. A helyszíne a fent említett irodaház, amire a Kristály Torony és Kristálypalota neveket hallottam eddig, de mindkettő kb. annyira találó, mint Kiszel Tündéről piperekollekciót márkázni. Sebaj, mert a 6. emeleti konferenciaterem a helyszín, ahonnan egy ajtó nyílik a tetőre! A tető újszerű, kultúrált, szóval kifejezetten tartózkodásra (cigizésre) van kialakítva, még növényágyakat is tartalmaz, bár a növények még nem nőttek ki (mint ahogy a konferenciaterem sincs még befejezve). És szép nagy területű! Össze is van nőve ott több épület, vagy több tető, nem tom. Íme:


Nagyobb térképre váltás

A felső-középső épületről van szó, balra nyílik ki az ajtó. Barbival és Dettivel mentünk ki beszélgetni a Café Wellnet ügyről, aztán én mondtam, hogy szétnézek. Elmentem a tető legvégéig, és láttam, hogy a szomszédon egy IPARI ALPINISTA szerel fel éppen!!! Megálltam nézni, nagyon zsír volt! Aztán a tető peremén végigsétált, és egy különálló magas toronyra szerelt kötélre átkötötte magát, leereszkedett egy szintet egy lejjebbi tetőre, ott megint átszerelt, és lelógott. Akkor láttam, hogy van még 2 vagy 3, akik szintén ott dolgoznak, mégpedig ABLAKMOSÓK!!! A példaképeim! Irigykedtem egy picit, aztán tovább léptem.

Ott volt ugyanis az a kis "tető a tetőn",...


Nagyobb térképre váltás

...ezen a képen a baloldali fehér álló téglalap. Tűzlétra vitt rá fel, úgyhogy lecsekkoltam, hogy oda látni-e a kijárattól, és mivel nem, gondoltam felnézek! Amikor viszont a fejem olyan magasságba ért, hogy tényleg fellássak, kiderült, hogy ott már kurvára oda látni az ajtótól! De gondoltam, hogy ha már nem lehetek ott tartósan, akkor legalább hozok valamit, és mivel pont ott hevert egy csavar, felugrottam érte (a tetőn nem álltam fel, csak térdeltem), és felmarkoltam, majd rögtön visszahátráltam a létrára. A tető amúgy meglepően puha volt, mintha karton és hőre lágyuló plesztik keveréke lett volna, és nem volt ott semmi (de tényleg), csak egy villámhárítónak látszó fém cucc, és az azt levezető cucc.

Viszont nem csináltam egy fényképet sem, úgy siettem. Ez indok arra, hogy visszamenjek! És az is motivál, hogy elkezdtem ezt a blogot! Sőt, ha már belejövök, lehet, hogy átmászok a szomszéd tetőre is! Van ott egy csomó szellőzőrendszert kivezető cső, de attól még remélem nem számít háborús bűnnek egy kis átlógás. De ha ezzel nem is, pár képpel remélhetőleg jelentkezem majd! (Még 3 nap van a Reklámhétből a misszió végrehajtására.)

Címkék: beszámoló tetőzés irodaház ablakmosó 6 emelet féllegál ipari alpinista

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://altoman.blog.hu/api/trackback/id/tr841937995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása